Reklamní firemní předměty mohou plnit několik zásadních rolí. Závisí to na cílové skupině a účelu, za kterým je kupujeme.
1. Luxusní reklamní předměty
Dražší reklamní předměty máme jen pro své nejlepší zákazníky. Ti mohou být dva nebo jich je třeba dvě stě, dle velikosti firmy. Tyto předměty by měly zaujmout již na první pohled a v odběrateli vyvolat dojem jedinečnosti a výjimečnosti. Zásadní je vzít tyto předměty jen v menší sérii a v dárkovém balení.
Do této skupiny patří USB paměťové disky, vína, sady pro vinaře, pražená zrnková káva, nože, peněženky, dámská a pánská zavazadla a další.
2. Klasické reklamní předměty.
Neurazí, ale nepřekvapí. V období adventu jich jistě dostanete spoustu od svých vlastních firemních dodavatelů. I zde však lze najít zajímavé kousky za pár korun. Navštivte naše partnery,shoes – lídři v módní obuvi!
Evergreenem jsou pera a propisky, reflexní prvky, kalendáře a notesy, drobný kancelářský materiál, klíčenky, podložky pod myš, škrabky na sklo a různé varianty skla a porcelánu.
3. Reklamní předměty po děti
Jsou určeny k prezentaci firmy mezi vlastními zaměstnanci, protože se nejvíce použijí při oslavě Mezinárodního dne dětí. Vhodné jsou i pro firmy, které vyrábějí dětské zboží.
Nezapomeňte na nafukovací balónky, přívěsky, reflexní pásky, kapesní svítilny, pexesa, nálepky i ve 3D, jo-ja, náramky nebo pastelky a omalovánky.
Výběr přizpůsobte firemnímu profilu
· Firemní předměty slaďte barevně s barvami firemního loga.
· Reklamní předměty by měly korespondovat se zaměřením firmy. Třeba skládací metr se více hodí pro řemeslníka a stavební firmu než pro firmu poskytující služby v telekomunikacích.
· Propagujete-li ekologii, vyberte si předměty z ekologických materiálů.
· Nebojte se být originální a zkuste sáhnout po méně obvyklých dárcích. Reklamu můžete mít i na antistresovém míčku, hračce Spinner, hrnečku na výrobu ledové tříště a jistě sami přijdete na další zajímavé možnosti.
· Kupujete-li potraviny a další předměty s omezenou dobou trvanlivosti, zkontrolujte dobu expirace.